Out of the Fog
Nizza, Dél-Franciaország, 1978. Szenteste Annie hívást kap a lányától, aki évekkel korábban elhagyta őt, hogy belépjen egy szektába. A rendőrség segítségével Annie-nek néhány perce van, hogy rájöjjön, hol a lánya, és megmentse őt a tömeges öngyilkosságtól.