PORTRAITS DE VOYAGE : MOSCOU - À la Recherche de Laïka
Ebben az epizódban bejárjuk az orosz fővárost, Moszkvát, hogy megemlékezzünk Lajkáról, a szovjet űrkutyáról, aki elsőként állt Föld körüli pályára.