PORTRAITS DE VOYAGE : Autostop au Québec
Az autóstop remek ismerkedési mód. Négy szokatlan találkozásnak lehetünk tanúi a québeci erdők menti utakon. A megismert helyiek közt van egy rénszarvasvadász és két rendőr is.