Seeker, The: The Dark is Rising (Feature) (2007)
Amikor egy egyébként normális fiatalember megtudja, hogy ő az utolsó tagja az erős harcosok csoportjának, akkor veszélyes küldetésre indul, hogy harcoljon az időn keresztül a „Sötétség” ellen, ami gonosz fenyegetés az emberiség számára, ikertestvérét már elpusztította. Susan Cooper elismert regénye alapján.