Summer '82: When Zappa Came to Sicily
A „Summer ’82 When Zappa Came to Sicily” című dokumentumfilm Frank Zappa a szicíliai Palermóban adott koncertjét meséli el ritka felvételeken és személyes anekdotákon keresztül. Salvo Cuccia filmkészítő, egy Zappa rajongó, aki lemaradt a koncertről, Zappa családjával együttműködve újraalkotja az eseményt, és beleszövi saját emlékeit arról a nyárról.