The Last Marriage
Néhány évvel a zombiapokalipszis után Marie és Janne legnagyobb gondja nem az, hogy valaki megeszi-e az agyukat. Állandó vitáik és unalmas szexuális életük jobban zavarja őket. A pár túlélte ugyan az apokalipszist, de mi lesz a házasságukkal?