Buffy, a vámpírok réme
A „Buffy, a vámpírok réme” egy vicces, akciódús sorozat, ami egy Buffy Summers nevű kamaszlány kalandjait meséli el, akinek megvan az ereje és képessége ahhoz, hogy felvegye a harcot a vámpírokkal.