The Talent
Tommy, a félénk, mellőzött produkciós asszisztens egy luxusautó-reklám forgatásán dolgozik. Amikor David, a filmsztár és egyben a reklám arca megérkezik a forgatásra, Tommy elindul a sztárság felé vezető úton, ami során nemcsak Davidet ismeri meg közelebbről, hanem saját magát is. Egy rövidfilm a férfiasság, az ambíció és a vágyak feszültséggel teli felfedezéséről.