Castle
Rick Castle krimiíró rendőrségi kihallgatásnak köszönhetően lép túl írói válságán egy olyan gyilkosságsorozat kapcsán, amit könyvei alapján követtek el. Új múzsája Kate Beckett nyomozó lesz.