This Time Away
Az idős Nigel a világtól elvonultan él, és a múltja és egykori családjának emlékei kísértik. Egy nap váratlan látogatót kap, ami felforgatja magányának mindennapos rutinját.
Az idős Nigel a tévé előtt tölti magányos napjait. Egyik nap a ház előtt egy csapat gyerek zavarja meg a békés csendet. Nigel elkergeti őket, de tudtán kívül életet ment: egy imádni való kis robotét. A váratlan látogató hasznosnak bizonyul a ház körül, és lassan elnyeri Nigel bizalmát. Kiderül, hogy a férfi nem volt mindig egyedül: régen neki is volt saját családja.