Three Blind Mouseketeers
A három vak egérnek, miközben a túlélésért küzdenek, folyamatosan sikerül túljárniuk Katt kapitány eszén. Katt üldözőbe veszi az egereket, ők pedig egy rakás palackba botlanak, amitől még többen lesznek. Ezzel sikerül összezavarniuk Katt kapitányt, aki végül a saját csapdáiba sétál bele.