Turtle Hero: Ein Leben Fur Die Schildkroten
Peter Praschag gyermekkori rajongása sz állatok iránt a hüllőkkel kapcsolatos szakértelemmé nőtte ki magát, és a jangcei lágyhéjú óriásteknősre összpontosított, amelyből mindössze három példányt ismerünk. Természetvédelmi erőfeszítései Indiára és Bangladesre is kiterjednek, és különféle veszélyeztetett gerincesek védelmét szolgálják.