Rainforest First: Climate Protection in Central Africa
Ez a dokumentumfilm a Green Gabon programra összpontosít a Kongó-medencében, és az éghajlatváltozás megfékezésének egy lehetséges módjaként az esőerdők megőrzésére irányuló erőfeszítéseket vizsgálja.