Virtuális Titanic
A világ leghíresebb hajóroncsa, a Titanic több mint 3600 méter mélyen fekszik az Atlanti-óceán jeges vizében. 1985-ös felfedezése óta számos expedíció indult a roncshoz, de egészen mostanáig még senki sem rögzítette teljes egészében a maradványokat e távoli tengerfenéken.