A remény tengere: Amerika víz alatti kincsei
Az USA nemzeti parki rendszere fennállásának 100. évfordulója alkalmából a népszerű oceanográfus, Sylvia Earle az új generációt „kék parkok“ létrehozására ösztönzi a tengeri világ megóvása érdekében. A Nat Geo fotósa, Brian Skerry segítségével Sylvia és elkötelezett csapata felderíti a kék mélységet, és egy egyéves környezetvédelmi kihívásba kezd.