Wish 143
Amikor a 15 éves David megtudja, hogy hónapjai vannak hátra, a Dreamscape Charity felajánlja, hogy teljesíti egy kívánságát. David azonban nem akar Disneylandbe menni, vagy egy sztárfocistával találkozni. Amit igazán akar, az egy óra kettesben egy meztelen nővel.