Digley and Dazey
Digley és Dazey legjobb barátok és egy építőcsapat tagjai, akik együtt építkeznek és megjavítgatják a javításra szoruló szerkezeteket.
Digley és Dazey legjobb barátok és egy építőcsapat tagjai, akik együtt építkeznek és megjavítgatják a javításra szoruló szerkezeteket. A csapat keményen dolgozik, és kreatívan oldják meg a kényes helyzeteket, miközben új dolgokat is tanulnak. Digley, a kotrógép a legkisebb a járművek közül, markolója aprócska, de bátorsága, intelligenciája és elszántsága annál nagyobb, és értékes tagja az építőcsapatnak. Dazey, a bontógolyó szeretetreméltóan heves és lelkes személyiség. Minden problémára az a megoldása, hogy a bontógolyóját használja, ami gyakran vezet kavarodáshoz, és az eredetinél is nagyobb bajt okoz, amit aztán a csapat többi tagjának kell megoldania.