Playgrounds of the rich and famous
Pakolj be a Lamborghinibe, porold le a gyémántokat, és vegyük az irányt a világ legfényűzőbb úti céljai felé a Playgrounds of the Rich and Famousben! A pazar sorozat az ultragazdagok és a szuperelitbe tartozó hírességek által kedvelt luxushelyszínekre enged bepillantást, a napsütötte St. Bartstól St. Moritz havas csúcsain át St. Tropez-ig, Hamptonsig, Monacóig és számos hasonló helyig.
Pakolj be a Lamborghinibe, porold le a gyémántokat, és vegyük az irányt a világ legfényűzőbb úti céljai felé a Playgrounds of the Rich and Famousben! A pazar sorozat az ultragazdagok és a szuperelitbe tartozó hírességek által kedvelt luxushelyszínekre enged bepillantást, a napsütötte St. Bartstól St. Moritz havas csúcsain át St. Tropez-ig, Hamptonsig, Monacóig és számos hasonló helyig. Valódi bennfentesek szemén keresztül tárjuk fel ezeknek az exkluzív és dekadens úticéloknak a titkait, megtudjuk, mi vonzotta oda először a világ kiváltságosait, és elmeséljük a hírhedt történeteket a gazdagok és a híresek ottani kedvteléseiről.