Travel Man: 48 Hours In…
Richard Ayoade brit humorista és egy sztárvendég, aki általában a komédia világából érkezik, 48 órát tölt egy népszerű városban, hogy felfedezzék a kihagyhatatlan turisztikai látványosságokat.