A verseny
A tapasztalatlan, de szenvedéllyel teli Park Yoonjo bekerül egy vezető céghez egy pártatlan toborzó projektnek köszönhetően. Nehéz bizonyítania, de ennek ellenére együtt versenyez végig az életen régi barátjával és kollégájávál, Ryu Jaeminnel, példaképével, Goo Yijunggal, és legnagyobb támogatójával, Seo Donghoonnal.
A tapasztalatlan, de szenvedéllyel teli Park Yoonjo bekerül egy vezető céghez, a Seyonghoz, a Spec-Outnak, egy pártatlan toborzó projektnek köszönhetően. Yoonjo hosszú út elé néz, amíg bizonyítani tud, és közben szemben találja magát igazgatókkal, akik csak kampányolás eszközének tekintik, és kollegákkal, akik megkérdőjelezik alkalmazásának tisztességességét. Ennek ellenére Yoonju együtt versenyez végig az életen a régi barátjával és kollégájávál, Ryu Jaeminnel, példaképével, Goo Yijung CCO-val, és legnagyobb támogatójával, Seo Donghoonnal, a PR ügynökség vezérigazgatójával.