Állatok vészhelyzetben
A Gulf Coast Veterinary Specialists kórház profi személyzete csúcsminőségű sebészeti eszközök segítségével látja el a legkülönfélébb betegeket, legyen szó egzotikus vagy hétköznapi háziállatokról. Az Állatok vészhelyzetben testközelből mutatja be a sürgősségi állatorvosi ellátást a kórházba való megérkezéstől a diagnózison, a műtéten és a kezelésen át egészen a hazatérés boldog pillanatáig.