Apa csak egy van
A sorozat főszereplője Tim Allen Mike Baxter szerepében, boldog férj és három lány apja, aki megpróbálja megőrizni férfiasságát nők által uralt otthonában. Mike az Outdoor Man áruház marketingigazgatójaként végzett munkájában keres férfias menedéket, ahogyan azt vlogjában kinyilatkoztatja, amelyet szószékként használ sokféle véleményének hangoztatásához, gyakran az áruházi kínálat témájától elrugaszkodva.
Mike Baxter boldog házasságban élő, három lányt nevelő apa, aki kakukktojásnak érzi magát, amikor nők által uralt otthonában próbálja megőrizni férfiasságát. Mike az otthoni női drámák elől abba a meleg, férfias ölelésbe próbál menekülni, amit az Outdoor Man sportáruházban végzett munkája nyújt, ahol ő a marketingigazgató. Élvezettel vezeti az Outdoor Man vlogját is, amelyet szószékként használ véleményének hangoztatására, gyakran elrugaszkodva az árukínálat témájától. Amikor hegyikerékpárokat vagy kajakokat kellene árulnia, a környezetvédelemről, az egészségügyről, a politikáról vagy bármely más témáról fecseg, ami éppen foglalkoztatja.