Az utolsó ember a földön
AZ UTOLSÓ EMBER A FÖLDÖN egy olyan fickó életének és kalandjainak krónikája, aki teljesen átlagos, azt leszámítva, hogy ő az emberiség utolsó reménye, és egy korlátok nélküli világban él, ahol senki sem mondja meg, mit szabad és mit nem.