Arctic Ascent with Alex Honnold
Alex Honnold hat hetes expedíciót vezet Kelet-Grönlandra, hogy elsőként mássza meg a világ legmagasabb, eddig megmászatlan szikláit. De ez jóval több puszta sziklamászásnál. Heidi Sevestre, glaciológus segítségével, Alex és a csapata feltárja a klímaváltozás hatásait a gleccserekre, jégsapkákra és fjordokra a sarkvidék ezen távoli részén.