Bak met Miljuschka
Vadonatúj műsorában Miljuschka újabb utazásra hív, ezúttal a sütés világában. A legfinomabb fogásokat készíti el, és természetesen nem maradhat ki híres sajttortája sem! Az egyes epizódokban bemutatja, milyen könnyen lehet többféle finomságot elkészíteni egyetlen alaptésztából. Az embernek nem kell mestercukrásznak lennie, hogy süssön, és Miljuschka ezt a maga kendőzetlen és humoros stílusában be is bizonyítja.