Shirma's Soul Food
A 24Kitchen új séfje, Shirma Rouse, beveszi magát a konyhába, hogy elkészítse a legfinomabb karibi ételeket. Egyedül vagy híres vendégeivel a legízletesebb fogásokat tálalja, miközben bemutatja ezt a különleges konyhát.
A Shirma's Soul Foodban a 24Kitchen új séfje, Shirma Rouse, beveszi magát a konyhába, hogy bemutassa a karibi ízeket. Megtanítja, hogyan kell currys csirkét, pastechit és karibi lepényt készíteni, miközben személyes kedvencei, például a hamburger, a csirkeszárny és a hot dog is az asztalra kerülnek. A műsorban mindenki megtalálja a neki tetsző fogásokat! Egyedül vagy híres vendégeivel, például Jandino Asporaattal és Trijntje Oosterhuisszal közösen Shirma ennek a különleges konyhának a legcsodásabb fogásait készíti el.