Black Rock Shooter – A Bukás
A 2062-es évet írjuk. A Föld romokban hever egy munkaautomatizálási projekt kudarca következtében, amikor egy Artemis nevű mesterséges intelligencia háborút kezdett az emberiség ellen. Egy Empress nevű lány felébred egy kutatólaborban. A három túlélő védelmező egyikeként el kell pusztítania az Orbitális felvonót, mielőtt Artemis befejezhetné a megépítését. Ha kudarcot vall, a gépek hadserege elözönli a Földet.