Családom, darabokban
A CSALÁDOM, DARABOKBAN egy egykamerás vígjáték egy nagy, boldog családról és a néha kínos, gyakran vicces és végül gyönyörű, mérföldkőnek számító pillanataikról, ahogyan azt a család különböző tagjai elmesélik. A három testvér közül a középső gyerek, Matt talán épp most találta meg az igaz szerelmet, a munkatársát, Colleent; a kényeztetett, legkisebb testvér, Greg és felesége, Jen túlterheltek első gyermekük születése miatt; a legidősebb, Heather és férje, Tim pedig annyira rettegnek a közelgő üres fészektől, hogy még egy baba vállalását fontolgatják. Szüleik Joan, a család imádott asszonya, aki bármit megtenne a gyerekeiért – feltéve, hogy ő is egyetért –, és John, a társaságkedvelő apa, aki keresi a módját, hogyan enyhíthetné a 70. életévének betöltése által okozott csapást. Ahogy a család élete kibontakozik, megpróbálják kiélvezni ezeket a pillanatokat, amelyek elrepülnek, ugyanakkor örökre megmaradnak, mert ezekből tevődik össze az, amiről az élet szól.