De Streken van Wim
A De Streken van Wimben a flamand séf, Wim Ballieu Jeepjével bejárja Hollandiát. Öt holland nagyváros központjában állítja fel mobilkonyháját, és különféle klasszikus belga fogásokat készít el. Maastrichttól Leeuwardenig Wim meg akarja ismerni a holland városokat és az ott élőket. Tíz belga klasszikust, köztük hochepotot, meggyes fasírtot, írós krumplipürét, brüsszeli gofrit és még sok minden mást készít el, ehhez pedig holland alapanyagokat használ. Gazdálkodókat, növénytermesztőket és kézműveseket keres fel, hogy valódi holland ízt adjon a belga fogásoknak. Mert a szomszédban leselkedés mókás lehet, és mellette nagyon finom is!