Zoete Spruiten
A műsorban gyerekek mondják el véleményüket hozzávalókról, amiket a legtöbb gyerek nem szeret. Például a cikóriáról, a kelbimbóról és a halról. Jochem van Gelder továbbadja az őszinte véleményt Roberta Pagnier séfnek, aki megoldást keres. Máshogy készíti el az ételeket, és gondoskodik róla, hogy a tálalás meglepje a gyerekeket. Tippeket is ad, hogyan készítsünk biztonságos ételeket gyerekeknek.