De Wit, Rosé en Roodtrip
A neves borszakértő Harold Hamersma és az író/színész Ronald Giphart évek óta barátok. Ebben a csodás új sorozatban a sármos kettős maga mögött hagyja a stúdiót, és útra kel, hogy híres borvidékeket fedezzen fel.