Zoals Alleen Oma Dat Kan
A receptek és titkos főzési tippek nemzedékről nemzedékre szállnak, és gyakran a nagyszülők azok, akik megosztják ezeket a tippeket és trükköket a gyermekekkel és az unokákkal. Ezeknek a különleges ételeknek olyan története van, ami nem veszhet el, Danny pedig ezért beveszi magát a konyhába a nagymamákkal és nagypapákkal, hogy különleges családi recepteket készítsenek el együtt.