Föld alatti gyerekek
Igaz történet a társadalom önjelölt őréről, a karizmatikus Faye Yagerről, aki hatalmas földalatti hálózatot épített ki, amely a rosszul működő bírósági rendszer által magukra hagyott anyák és gyermekek százait bújtatta és mentette meg az állításuk szerint őket bántalmazó férjektől és apáktól.
Igaz történet a társadalom önjelölt őréről, a karizmatikus Faye Yagerről, aki hatalmas földalatti hálózatot épített ki, amely a rosszul működő bírósági rendszer által magukra hagyott anyák és gyermekek százait bújtatta és mentette meg az állításuk szerint őket bántalmazó férjektől és apáktól. Az ügyre a figyelmet felhívni szándékozó Yager a délutáni televíziós talkshow-k reflektorfényébe lépve egyúttal saját magát is az FBI célkeresztjébe helyezte, amit egy nagy nyilvánosságot kapó tárgyalás követett, amely sötét árnyat vetett a mozgalomra. Amikor segített eltűnni az ATM-ek úttörőjeként ismert gazdag bankár volt feleségének és gyermekeinek, Yager emberére akadt, és küszöbön állt a nyilvánosság előtti zajos összecsapás. Ismerje meg a földalatti mozgalmának igaz történetét, és a szövevényes igazságot a látnoki, ám üldözött női hősről!