Dr. Doktor
A Doctor Lawyer – vagyis Orvosból ügyvéd – egy sebészzseni szívmelengető történetét meséli el, akiből orvosi bűncselekményekre szakosodott ügyvéd válik, miután orvosi mulasztás miatt veszítette el az egyik betegét. Ez a katartikus, várakozásokkal teli orvosi és jogi történet műtőként mutatja be a tárgyalótermet, ahol az élet vagy véget ér, vagy teljesen új irányt vesz.