IN THE SOOP: Friendcation
Park Seojun, Peakboy, Choi Wooshik, Park Hyungsik és V a szórakoztatóiparból jól ismert baráti társaság. Egy barátjuk meglepetés lánykérése nyomán négynapos baráti kiruccanásra indulnak Goseongba. Légy tanúja, miként töltik az időt, miközben megismerik önmagukat! Történet a barátságról, és öt barát utazásának lenyomata, akik többet jelentenek egymásnak a családnál is.