Rólunk szól
Paul és felesége, Florence hármas ikreket várnak, Mathis nemrég tudta meg, ki a vér szerinti apja, Maud pedig a kilókkal küzd, és az élet értelmét keresi. Michaël egy focimeccs közben rátámad az ellenfél csapatának egyik játékosára, az esetről készült videó pedig bejárja az internetet. Első ránézésre Paulban, Mathisban, Maudban és Michaëlben csupán egyetlen közös van: mindannyian ma ünneplik a 38. születésnapjukat.