Mars - Utunk a vörös bolygóra
Brian Grazer és Ron Howard vezető producerek közreműködésével a Mars egy lenyűgöző sorozat, amely a vörös bolygó gyarmatosításának izgalmas küldetését mutatja be 2033-ban. A megrendezett dráma és a játékfilmes szintű vizuális hatások közé vágott dokumentumfilmes jelenetekkel a sorozat bemutatja, hogy az űrutazás úttörőinek legnagyobb elméi mit tesznek azért, hogy lehetővé tegyék a marsi utazást, és elénk tárják a világot, amelyet keresnek.