A Mars felfedezői: Spirit és Opportunity
A Mars felfedezői az űrkorszak egyik legnagyobb sagáját eleveníti fel – a Spirit és az Opportunity marsjárók epikus kalandjait. A hatalmas roverek a várakozások szerint csak néhány hónapig tartottak volna ki, de végül évekig kitartottak, megmászták a kráterfalakat, túlélték a porviharokat, a fagyos éjszakákat és a keréktöréseket. A rettenthetetlen felfedezők új lendületet adtak a NASA marsi programjának, és megnyitották a Mars határait.