Medalist
Akeuraji Tsukasa, egy kiégett korcsolyázó megismerkedik Yuitsuka Inorival, aki szeretne műkorcsolyázó lenni. Tsukasát motiválja Inori elszántsága, és a lány edzője lesz. Inori tehetsége hamar megmutatkozik, Tsukasa pedig remek tanár. Együtt mindent megtesznek, hogy Inori aranyérmes legyen.