Minden rendben
Egy átlagos család a halállal néz farkasszemet, ugyanis egyik gyermekük súlyos betegségben szenved, amely kihat a közeli családtagok életére. Anne, a matriarcha, és az önsegítő könyvek bestsellerírója szembe kerül kiadójával és szeretőjével, akit szexuális zaklatással vádolnak. Pascal, Anne férje évek óta elhanyagolva érzi magát a házasságban. Idősebbik lányuk, Claire teljesen odavan unokahúga állapota, valamint élettársa exfelesége és kislánya miatt. Marion küzd, hogy megbirkózzon a házasságával, lánya betegségével és Louis iránti vonzalmával, akivel a kórház parkolójában ismerkedett meg. Vincent, Claire és Marion öccse, jóvágású légiutas-kísérő, akinek eddig nem igazán volt gondja semmire. Miközben Rose csontvelő-átültetésen esik át, az élet is megy tovább a mindennapos problémák kíséretében, ám a remény és a humor nem marad el.