Paradise
A Paradise egy nyugodt közösségben játszódik, melynek lakói a világ legjelentősebb személyiségei. A nyugalom azonban elillan, amikor megdöbbentő gyilkosság történik, s nagyszabású nyomozás veszi kezdetét.