Szervezők
Ahogy a 37 éves Malena Carregal elválik Marcostól, egy teljesen más valósággal szembesül: munkanélkülivé válik, és bizonytalan jövő elé néz, miután 15 évnyi munkát fektetett a rendezvényszervező ügynökség felépítésébe, ami Marcos kezébe került. Ám ebben a válságos pillanatban Malena találkozik Calival, egy érdekes és ambiciózus nővel, aki új energiát lehel Malena életébe.
Ez egy újrakezdés története, amelyet Malena Carregal, egy 37 éves nő mesél el. Malena nemrégiben vált el Marcos Gutiérreztől, aki tulajdonosa egy neves rendezvényszervező cégnek, melynél Malena is dolgozott az elmúlt 15 évben. Malena szinte egyik napról a másikra rájön, hogy egy új valóságba lépett: elvált, munkanélküli, egy kiürült házban találja magát, és terve sincs. Ebben a nehéz pillanatban Malena megismerkedik Calival, egy energiával teli és ambiciózus nővel, aki arra biztatja Malenát, hogy együtt saját rendezvényszervező vállalkozásba kezdjenek. Malenának minden tapasztalatát be kell vetnie, hogy összeállítson egy csapatot, és valahogy életet leheljen egy olyan projektbe, amiről nem is tudta, hogy akarja – egy olyan vállalkozásba, amely a volt férje konkurenciájává teszi.