The Fosters
A "The Fosters" egy egyórás dráma egy többnemzetiségű családról szól, amelyben nevelőszülők és vér szerinti tizenéves gyerekek keverednek, akiket két anya nevel. Stef Adams Foster, egy rendőrtiszt és felesége, Lena Adams Foster, egy iskola igazgatóhelyettese szoros családot építettek Stef előző házasságából származó biológiai fiával, Brandonnal és örökbefogadott ikreikkel, Marianával és Jesusszal. Nemrég csatlakozott hozzájuk újonnan örökbefogadott fiuk, Jude, és húga, Callie, aki szintén az örökbefogadás felé törekszik a családi múltja okozta akadályok ellenére.