Aladdin
Street-smart Aladdin and Princess Jasmine join forces to save the kingdom from the evil sorcerer Jafar. Along the way, Aladdin learns to believe in himself with help from a hilarious Genie...and three wishes that can change everything.
Aladdin, a street-smart commoner, pairs up with clever, confident Princess Jasmine to fight against the evil sorcerer Jafar and foil his plans of taking over the kingdom. Along the way, Aladdin learns to believe in himself...with the help of a comical, shape-shifting Genie whose three wishes can change everything.