Beauty and the Beast
Join brave, independent Belle on the adventure of a lifetime as she sets out to rescue her father---and discovers the enchanted castle of a mysterious beast. Enjoy this timeless tale overflowing with unforgettable characters and music you'll never forget, universally acclaimed as one of Walt Disney Animation Studios' finest features.