Cars Toon: Spinning
Guido was holding a sign in front of Luigi's Casa Della Tires to get customers to come to the shop when Luigi comes and tells him to shake the sign. After Luigi goes back into the shop, Guido starts to shake the sign, then starts getting fancy with the shaking, and even spins the tip on his fork.