Cinderella
With a wave of her wand---and some "Bibbidi-Bobbidi-Boo"---Cinderella's Fairy Godmother transforms an ordinary pumpkin into a magnificent coach and Cinderella's rags into a gorgeous gown, then sends her off to the Royal Ball. But when Cinderella's enchanted evening ends at the stroke of midnight, will she get her fairy-tale ending?
Now part of the Walt Disney Signature Collection and the prestigious National Film Registry, Disney’s animated classic Cinderella is beloved by generations of fans for its timeless story, unforgettable characters and iconic artistry. Share the magic as kind and hardworking Cinderella is rewarded with an enchanted evening at the Royal Ball. It just takes the help of her loyal animal friends Jaq and Gus, a wave of her Fairy Godmother’s wand and some “Bibbidi-Bobbidi-Boo.” Celebrate the legacy of Disney’s classic animation in Cinderella, where dreams really do come true!