Dinosaur
When a meteor shower destroys their home, iguanodon Aladar and his family join a herd of dinosaurs heading for safety. En route, he befriends Baylene, an elderly brachiosaur; Eema, an unstoppable styracosaur; and Neera, a feisty fellow iguanodon. Together, they must stand strong amidst supply shortages, the threat of carnotaur attacks, and Aladar's run-ins with the herd's stubborn leader, Kron.