Disneyland Around the Seasons (Walt Disney's Wonderful World of Color: 1961-69)
The openings of it’s a small world and New Orleans Square are shown, with Walt providing information on the planning of Great Moments with Mr. Lincoln, Pirates of the Caribbean, and the Primeval World diorama, followed by a performance of Christmas Fantasy on Parade. The show served as a tribute to Walt Disney, airing three days after his death.