Oceans
Journey into the depths of a wonderland filled with mystery, beauty and power. Oceans is a spectacular story, narrated by Pierce Brosnan, about remarkable creatures under the sea. It's an unprecedented look at the lives of these elusive deepwater creatures through their own eyes. Incredible state-of-the-art-underwater filmmaking will take your breath away as you migrate with whales, swim alongside a great white shark and race with dolphins at play.